Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží

Pokud Vám zboží z jakéhokoliv důvodu nesedí, máte možnost od v zákonné lhůtě do 14-ti dní odstoupit od kupní smlouvy, a to bez udání důvodu.

Zboží k vrácení můžete odeslat jakýmkoliv přepravcem (Česká pošta, PPL, DPD, atd.) s vyplněným Formulářem pro vrácení zboží a reklamace na adresu:

NatureKids, Kubíčkova 6, 635 00  Brno  

Vrácení platby proběhne do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy, ne však dříve než po doručení zboží. Náklady spojené s vrácením zboží nehradíme.

Zboží standardně nevyměňujeme, ale vždy záleží na domluvě a snažíme se vyjít vstříc každému zákazníkovi. Výměna zboží probíhá formou vrácení nevyhovujícího zboží a vytvořením nové objednávky.

Zboží musí být v původním stavu a nesmí vykazovat známky užívání.

 

Reklamace

I když děláme vše pro to, aby zboží dorazilo v pořádku a dlouho a dobře sloužilo, nepříjemné situace se mohou vyskytnout. Co pak?

Reklamaci můžete jako spotřebitel uplatnit do 24 měsíců od uzavření smlouvy (nákupu). Zboží na reklamaci zasílejte jakýmkoliv přepravcem spolu s vyplněným Formulářem pro vrácení zboží a reklamace na adresu:  

NatureKids, Kubíčkova 6, 635 00  Brno 

Reklamace lze také řešit přímo na naší prodejně.

Reklamační řízení začíná běžet okamžikem, kdy reklamované zboží převezmeme, ať již od přepravce nebo na prodejně. Vaši reklamaci se snažíme vyřešit co nejdříve, zpravidla během několika dní, nejpozději v zákonné lhůtě 30 dní.

Při výměně zboží za jiné na žádost zákazníka jsou účtovány náklady spojené se zasláním nového zboží.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení